sâmbătă, 16 mai 2015

Rosiile se muta - Transportul 1

M-am apucat mai devreme sa mut rosiile din pahare in ghivece. Asa ca am inceput cu cele mai mari, 11 fire.

Necesar de lucru: pamant, ghivece, apa.

Am luat primele 5 fire, am cautat ghivece cat de cat potrivite, si la munca.


Ca si anul trecut am pus putin pamant in ghivece, suficient cat sa inalte paharul pana la unde ar trebui sa fie pamantul in ghiveci.



Pus pamant pana se niveleaza, si presat usor pentru a fixa pamantul.

Usor se scoate paharul, si ramane exact urma lui.

Se scoate rosia si se aseaza in urma lasata de pahar. Inca putin presat si gata. Aceeasi operatiune de inca 4 ori si avem 5 ghivece gata cu rosii.


Pentru celelalte rosii am ramas fara pamant, asa ca o maine o iau de la capat.

Succes!




6 comentarii:

  1. salut tare ....imi place te astept si la mine

    RăspundețiȘtergere
  2. si asa putem cultiva rosii pe balcon, bravo!
    O idee geniala si economisim bani
    Fose septice



    Bazine –
    Rezervoare


    Ghivece


    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca mai bine spus, stim ce mancam.....nu sunt tratate sau fortate sa se coaca.
    BRAVO!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut. Sunt redactor la revista Infomediu Europa din Bucuresti. Nu am gasit o pagina de contact pe acest blog asa ca ti-am lasat acest comentariu. Te rog sa ma contactezi pe mail (redactie@infomediu.eu) pentru a face un interviu legat de gradina ta din balcon, pe care sa il publicam in revista, daca esti si tu de acord. Astept mailul tau pentru a putea comunica mai usor. Multumesc. Emilian.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi puteti spune, va rog, ce fel de pamant folositi pentru a va planta legumele in ghiveci? Sunt hotarata sa incep acelasi lucru (de fapt, l-am inceput de cateva saptamani odata cu plantarea a diferite plante aromatice - busuioc, oregano, cimbru, patrunjel, menta (singura care nu a rasarit - am inteles ca e foarte greu sa rasara daca o plantezi cu seminte si nu cu radacina)). Pana acum am folosit pamant obisnuit de flori luat de la hipermarket, dar parca odata ce au rasarit, plantutele mele "refuza" sa se mai dezvolte si ma gandesc ca poate pamantul e de vina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si eu sunt n aceeasi situatie, anul acesta vreau sa ma apuc de "gradinarit" in balcon si la fel as vrea sa stiu ce pamant folosim?

      Ștergere